سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کادو برای پدر قهرمان

نظر

 

خب در این مقاله قصد داریم در مورد کادو کیف برای پدر صحبت کنیم. یک کادویی که خیلی کلیشه ای هست ولی خب تقریبا همه پسند هم هست. از انواع کیف دستی، کوله و کیف پول با جنس های مختلف برزنتی، چرم و پارچه ای و قیمت های مختلف. خریدن کیف به عنوان کادو برای پدر کار ساده ایست. فقط باید دقت کنید که چه کاربردهایی از کیف دارد. آیا او کارمند است و یک کیف اداری مناسب او هست. آیا اهل کوهنوردی هست و یک کوله سبک برای او مناسب تر است. آیا همیشه اسکناس با خودش حمل می کند.

 

کیف اداری برای کادو به پدر کارمند

کیف اداری مردانه برای استفاده در مکان های رسمی مانند محل کار فوق العاده مناسب است و دارای مدل های متنوعی می باشد. این نوع کیف ها با نام های دیگری مانند کیف مردانه کلاسیک، کیف مردانه رسمی، کیف دانشجویی پسرانه، کیف مهندسی مردانه و ... نیز شناخته می شود.

کادو کیف اداری

کادو کیف فولدری برای پدر

این نوع کیف ها کمی کوچکتر از کیف های اداری هستند و برای نگهداری و حمل اسناد سبک و کوچک به کار می روند. بهترین کیفیت آنها از چرم طبیعی ساخته شده اند و خب بعضا قیمت بالایی هم دارند.

کادو کیف فولدری

کیف پاسپورتی برای پدران اهل سفر

یکی از انواع کیف های مردانه که بیشتر برای نگهداری مدارکی مانند گذرنامه، شناسنامه و ... استفاده می شود، کیف پاسپورتی است. این نوع کیف ها را گاهی اوقات با نام کیف دستی مردانه نیز می شناسند.

کیف سامسونت برای پدران قدیمی

حتماً مردانی را دیده اید که با خود کیف‌های بزرگ و البته رمزدار حمل می کنند. کیف های سامسونت از جمله انواع کیف های مردانه هستند که فقط در موقعیت های رسمی بسیار خاص مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع کیف مدت هاست که از مد افتاده است، اما همچنان می توان از آن در موقعیت های بسیار خاص و رسمی استفاده کرد.

کادو کوله پشتی برای پدرهای جوان

کوله پشتی مردانه می تواند انتخاب خوبی برای افراد جوان باشد. به خاطر داشته باشید که کوله پشتی ها از انواع مختلفی تشکیل شده اند که می توانید در موقعیت های مختلف از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال اگر قصد حمل لپ تاپ را دارید، نوعی کوله پشتی برای این منظور وجود دارد که جایگاه ویژه ای برای لپ تاپ دارد. یا مدل هایی که مناسب سفر و کوهنوری هستند.

 حتما برای خرید کیف اگر می خواهید از روش آنلاین استفاده کنید، به فروشگاه های معتبر سر بزنید.